-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Sunday, October 30, 2011

Kelas Baju Kurung 30.10.2011

Hehehe... sbb rasa perlunya berkongsi ilmu yg ade.. aku buat lak kelas jait baju kurung.. so .. for the first time.. walaupon sorg je anak murid nyer.. aku teruskan jugak...

Lia dtg satu famili tau.. hubby dia support gitu.... anak kecik dia montel... geram aku tgk..

So ni la Lia.. dr Bangsar.. dgn hasil kerjanya.. Enjoy..
  

Lukis pola dulu ye...


Eh eh.. ade makanan lak kt blakang.. blanje Lia sekuarga sarapan lu.. sbb dia dtg satu famili..hehehe segan plak nk jamu air kosong jek..

 Potong pola dulu ye..




Sesi gunting kain..



 Blajar dulu jait tepi.. nebes Lia uolss...

baru la branii...


jait baju plak...


sesi wat kain.. pinggang separuh getah separuh keras..


Tadaaaa.. dh siap baju  Lia...

No comments:

Post a Comment