-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Monday, November 14, 2011

Round Skirt for my fren..

Hehehe.. member ni dh lama mengidam nk skirt aku jahit.. dia soh aku jdkan dia testimoni.. lama gak aku amik masa nk buat skirt dia ni.. dlm diam2 aku jahit gak.. berpandukan ukuran pinggan dia yg aku tau..
suke bebeno si kawan ni dpt skirt tu.. kain lycra jersey.. nasib baik muat2 dia pakai.. alhamdulillah dia suke.. (ntah ye ntah tak suke.. ngeh ngeh ngeh...)

So ni ler hasil nyer..  


pandangan sisi.. ko mampu


pose dr depan..




No comments:

Post a Comment