-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Tuesday, May 10, 2011

Aku Makin Brani..

Smakin lame smakin terbakor semangat aku nih...aku teruskan dgn usaha2 menjahit nih..aku mulakan dengan jahit tudung opismate aku dulu...

Tak sangka ada gak kengkawan yg percaya ngan aku..soh aku jahit tudung dorang..Aku pon try la...nih antara tudung yg aku jahit seniri utk opismate aku..

Tudung utk mai...finishing tepi dorg kena anto kedai seniri..muahhahahaha

Tudung Ayu...senyum sokmo..

Kak Jun antara yg terawal tempah..tp marah aku nk amik gambo dia

At last amik gak..sbb kena paksa..

As..antara yg byk tempah..tq so much fren for ur support

Kak Sadiah ngan syiria nyer...tq to all


First step dh ada..aku proceed ngan second step..aku jual online plak..malu nk pakai personal FB..aku create satu acc FB yg lain..alhamdulillah ade gak org yg order ngan aku...syukur kepada Tuhan Yg Maha Esa...sample tudung aku bg skali dlm FB tu..aku bg choice kt dorg tang finishing tepi tudung...kire ada special la utk dorg..

Ini ler selection kain yg ada utk ditempah ikut spec yg customer nak....email ler sy ye kalo nk...

Add Image

2 comments:

  1. salam kak, apa fb account akak tu? thx

    ReplyDelete
  2. salam dear.. thnx for viewing..

    Siti Aishah Sadri or Giler Cotton

    ReplyDelete