-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Tuesday, May 10, 2011

Start ler episod menjahit....

Asalnyer aku nih tak berhajat pon nk wat blog..tp support kengkawan yg menguatkan semangat..

Aku ni keje company swasta, a.k.a suri rumah, a.k.a ibu kepada 3 anak, a.k.a isteri kepada tokey JAMBU BATU MUAR..hehehe.. (promo sket)

Cita2 menjahit nih dah lama aku pendam ngan Ayu dr tahun 2008 lagi.. thn ni la baru tercapai hajat nk g menjahit..huhuhu..sian tak??

Asik dok sibuk ulang alik g keje..layan anak..shopping... baru le thn ni ade kesempatan..tu pon lepas dh byk perabis duit bayar upah jahit ...

Tuh kt bwh tuh... gambo kelas pertama jahit baju kurung yg aku pegi..
Ni le pengalaman menjahit bersama2 Ayu kt umah Kak Fiza kt Kota Kemuning...
Sampai ke malam still dok kt umah Kak Fiza..sian kitorg

Muka letih sesgt dh..balik umah mandi2 terus tido ko.. penat giler....

No comments:

Post a Comment