-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Tuesday, May 10, 2011

Episod paling x caya...

Korang jgn x caya...dgn baca blog2 mat salleh tu je aku dpt hasil kan dress nih utk anak aku..sehari nyer bacaan je tau..hehehe

Percaya ke tak??? Bila aku bwk g opis tunjuk kt member...tau jawapan dorg..POSITIVE...sume kata ok..siap soh aku jahit bebyk n wat labelling seniri lg.. tp tggu la beb aku br je mula nih...tp aku pon kembang gak bila dorg kata cantik..ekekekekekeke

Cantik ke korg tgk??

Kalo korg nk tau aku tido kol 6 pagi tau pasal wat dress nih..dr kol 10 mlm aku start..mengedik2 ngan mesin ....dh mata tak ngantuk padahal esok nk keje..tp sbb semangat nyer pasal aku terus je tekan mesin aku..nih la hasilnyer...ok??

Bila aku post je kt FB byk le kengkawan komen..paling best bila sifu aku Kak Fiza siap wat iklan g kt blog dia.. I luv u sis...

Syamila N Syakeera With Their Custom Made Dress

Close up sket tang bahu..

Back View..Hajat nak wat tali beso tp tak jadik huhuhu

Aku sker giler ngan riben kt bahu nih..cute..

2 pasang dress yg siap kol 6 pagi...rabak mata weh...

No comments:

Post a Comment