-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Tuesday, May 10, 2011

Kemaruk ...

Pas kelas menjahit baju kurung.... aku pon kemaruk la menjahit baju kurung aku seniri..

Dapat le siap 3 pasang ...ok la tuh..termasuk la sepasang baju kurung pesak gantung..tp kainnye kain susun..sbb tak g lg kelas jahit kurung moden.. tapi takpe janji ader..gitew..

Pastu x semena2 aku dok gian lak nk menjahit dress utk anak aku..pakai tgk dress yg ade aku hentam kromo..jadik ler 2 pasang..x sehebat mana pon..tp aku puas sbb eksperimen aku kire menjadik..

Niler rupenyer dress pertama aku..


Syamila n Syakeera tgh lepak kt kedai..

Memasing sibuk nk wat PEACE..

Try guna butang....

Close Up butang baju Syakeera...

No comments:

Post a Comment