-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Saturday, May 14, 2011

Kelas Menjahit Tudung

Skang ni aku ada plan nk wat kelas menjahit tudung.... Rasa teringin lak nk bg ilmu yg aku ade ni kt org yg nk wat tudung seniri cam aku nih.. ye la kt luar tu berlambak tudung yg dijual..mcm2 brand..tp kengkadang kite beli ade yg muka dia besar la..sempit la...awning x ngam la..so pe kata buat seniri... lagi puas ati..

Aritu aku dh ajar 2 org kwn aku kt umah..harap2 dorg praktikkan ape yg aku ajar..
Ni pose istimewa dr dorg..To Eton n Dayah..jgn mare ye..aku boh gambo korg kt sini....


Masing2 syok sgt ler dpt menjahit walaupon x penah pegang mesin sbelom nih
Dayah ngan tudung nyer..
Eton ngan kaler kegemarannyer...

No comments:

Post a Comment