-->

Bagitau saya ape yg anda nk blajar...

Nama:
Email Address:
Kelas yang ingin disertai: Baju Kurung
Baju Kurung Pesak Gantung
Baju Kurung Moden
Blouse Biasa
Jubah Biasa
Tudung 3 Pattern
Apa yang perlu diperbaiki? Teknik Pengajaran
Peralatan
Silibus
No Telefon Anda Untuk Dihubungi:
Bagaimana Anda Tahu Tentang Saya:

Create a web form here

Tuesday, May 10, 2011

Gian wat tudung lak..

Dah penat jahit dress ngan baju kurung aku n anak2...teringat nk bukak blog sifu tgk ape update terbaru..bukak2 tgk ada modul kelas tudung..aku pon call sifu on the way blk umah..dia kata ada kosong..so aku pon join ler..

Ajak teman seperjuangan ..Ayu..dia takmo lak...aku dh cuak dh takde geng..ajak lak sorg g ...Eton....memula dia ok..tp pastu takleh lak..ada program ari ahad tuh..penyudahnyer aku g sorang jer..

Yg best nyer..punya la nk kan sume hasil seniri....aku beli kain seniri tau walaupon sifu mmg ade bg kain free...mlm jumaat pas keje aku g Jakel Shah Alam ngan hubby aku g cari kain..Jln Masjid India nyer Jakel aku dh g takde yg kenan..tu yg merantau ke Shah Alam mencari tuh..

Korg nk tau bape hengget semeter kain tu...18 hengget...kering betul aku beli kain utk blajar yg mahal2...tp aku nekad je..kalo x cuba mana tau aku leh buat ke tak..

Masa g kelas ada 6 org, termasuk aku..nama dorg pon aku igt2 lupa..maaf ye kgkawan..walaupon masa tu takde geng yg sejiwa tp aku bleh je msk ngan dorg..aku pikir aku nk blajar bukan nk carik kwn..betul tak??

Hasilnyer... Ni la rupa syria yg aku jahit kt umah Kak Fiza..pastu aku bwk g opis tunjuk kt Ayu ngan yg lenlain..siap aku soh Julie jadik model aku..seb baik dia rela..TQ la Julie oooiiii....

Upload je FB terus la dpt tempahan dr opismate yg lain..aku taktau nk amik upah bape... start le aku meng”sms” sifu aku tanya quotation...tp sifu mmg kelas..ape je aku tanya mesti dia layan..tak kira masa..TQ sifu..

dah tau wat tudung dh aku jadik gian lak pegi mengulang Jln TAR tu ...mencarik kain2 utk wat tudung...berlambak dh dlm bilik kecik kt umah aku tuh...sabo je ler...

Bahagian finishing dalam...nih ler kain yg semeter RM 18 tuh..

Luar tudung...amatur nyer jahitan...boleh la...

Si Julie yg rela je jadik model..Ni la syria pertama aku jahit kt umah sifu...
Ni lak Ala Ariani ..Julie gak yg jadik model..rela slalu...siap pesan len kali kalo nk soh dia jd model sms awal2 leh make up dr rumah..boleh??hehehe


No comments:

Post a Comment